Thursday, October 2, 2008

Desiderata - Invierno 08






Considering the weather (spring hasn't really started here yet) I wanted to post Desiderata's last winter campaign wich I absolutely loved. The pictures above:
1st: One of the adverts that came up in magazines
2, 3 & 4: The making of the catalog.

Of course I'm probably biased as they did the photo shoot in Paris, and there's hardly anything Parisian that I don't like! The mood, the colors, the settings, j'aime tout! Almost all the clothes where so my style... too bad I couldn't indulge into every little outfit...

Af all the photos they used for advertising, I liked the one on top the most. So relaxed, depicting Parisian life with the cloudy sky and evertything in a shade of pink... it's a cliché, I know, but I love how they portrayed La vie en rose.


Considerando que el clima acompaña (acá todavía no empezó la primavera) quería postear algunas fotos de la última campaña de Desiderata - Invierno 08, que la verdad me encantó. Las fotos de arriba:
1ra: Una de las piezas publicitarias que salió en revistas
2, 3 & 4: El making of del catálogo.

Seguro que no estoy siendo objetiva, ya que la sesión de fotos la hicieron en París, y casi no hay cosas parisinas que no me gusten! El clima, los colores, los escenarios, j'aime tout! Casi todas las prendas eran muy de mi estilo... una lástima que no pudiera darme con el gusto con cada uno de los conjuntos...

De todas las fotos que usaron en las piezas gráficas, la que más me gusta es la que postee arriba de todo. Una onda muy relax, mostrando la vida parisina con el cielo encapotado y todo con un tinte rosa... sí, es un cliché, pero me encanta como retrataron La vie en rose.

No comments: